عکس طنز و جوک

عزیزان میتونید اینجا کلی بخندید × منم قول میدم تند تند آپ کنم

عکس طنز و جوک

عزیزان میتونید اینجا کلی بخندید × منم قول میدم تند تند آپ کنم

JOKE1

سلام


جک هایی زیبا و خنده دار !!!


یه روز به خنگول میگن تولدت مبارک میگه تولد شما هم مبارک



یه روز خنگول به راننده تاکسی میگه تا راه آهن چنده؟


میگه دربست 3000 تومان...


خنگول میگه در باز چند تومان؟



بابای خنگول آتیش گرفت...


خنگول جو گیر شد از روش پرید!!!



اولی: امان از دست این زنها! زنم تمام داراییم رو برداشت و رفت!



دومی: خوش به حالت زن من تمام داراییم رو برداشت و نرفت!



از یه کچل می پرسن: اسم شامپوت چیه؟


میگه: من از شیشه پاک کن استفاده می کنم!!



اولین دوره المپیک محلی در محله خنگول با رشته های زیر برگزار شد:


شنا با مانع ـ کشتی پروانه ـ پرش روی نیزه ـ شیرجه روی چمن ـ اسب سواری با سگ



خنگول پتروس رو با دهقان فداکار اشتباه می گیره میره انگشت می کنه تو چشم راننده قطار



خنگول فیلسوف: دایره ی زندگی مربعی است که سه ضلع دارد / عشق و زندگی!!!



دورت بگردم چیست؟


دایره ای فرضی است که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت می کند!



یارو بی هوا می ره تو اتاق خفه می شه!








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد