عکس طنز و جوک

عزیزان میتونید اینجا کلی بخندید × منم قول میدم تند تند آپ کنم

عکس طنز و جوک

عزیزان میتونید اینجا کلی بخندید × منم قول میدم تند تند آپ کنم

JOKE2

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند


سلام


سری2 جک رسید!!!


راستی عیدتون مبارک!!!


درخواست رمز برای پست های بعد در این پست میباشد!!!


نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند


غضنفر میخوره به شیشه میگه: عجب هوای سفتی!!!




از غضنفر می‌پرسن: صورتی چه رنگیه؟ می‌گه: قرمز یواش‎!!!



به غضنفر میگن: چرا همش داری دور میدوون با ماشینت میچرخی؟می گه: راهنمام گیر کرده‎!!!



اصفهانیه  برای بچه اش اسمارتیز می خره، روش می نویسه هر 8 ساعت یکی‎!!!



غضنفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟ غضنفر میگه: نه «


آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم!!!



غضنفر به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه! غضنفر میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من «


خودم زن دارم!!!



به غضنفر یه ماشین می دن که فرمونش سمت راست بوده بعد یه مدت ازش می پرسن «


چطوره؟ میگه خوبه ، فقط هر وقت تف می کنم میفته روی زنم!!!



غضنفر داشته کباب درست می کرده می بینه یه گربه داره نگاه می کنه داد می زنه آی «


بلال شیر بلاله!!!



غضنفر می ره هیئت راش نمی دن خودش می ره هیئت می زنه هیچکس رو راه نمی ده !!!




یک بار یک غضنفر زنگ میزنه تاکسی تلفنی میگه اقا ماشین دارید. مردی که پشت تلفن


بوده جواب میده بله. غضنفر میگه خوش به حالتون ما نداریم!!!




غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه جو میگیرتش باراندازش میکنه!!!



غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده.میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟


میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن!!!



تو استخر اهنگ تایتانیک می ذارن غضنفر غرق می شه!!!



غضنفر رو برق می گیره مامانش می گه ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت!!!



به غضنفر میگن این خیابون کجا میره ؟


میگه من 40 ساله تو این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم جایی بره!!!



غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو می گه


تکـون بخوری با لگد می زنم توکمرت!!!



غضنفر با دوستش رفته بوده بیرون یه دفعه می خوره


زمین واسه این که کم نیاره میگه حرکتو حال کردی!!!



می دونی چرا دوتا ترک نمی تونن کنار هم بخوابن ؟ برای اینکه تا صبح دعوا می کنن که


کی وسط بخوابه!!!





نظرات 1 + ارسال نظر
رضوان 10 شهریور 1390 ساعت 13:18

سلام.
خیلی عکسات باحالن علی خان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد